onsdag 26. desember 2012

The Dark Lord of Hyrule

Introducing a sketch of LEGO Ganondorf in his Twilight Princess appearance!


Using only existing parts I tried to carry as much of his essence into the brick format yet presenting it as realistic I can, taking into account the budget LEGO CUUSOO are operating on.

With Mingles' Zelda Project rejected, it rests heavier on mine in hope of bringing the Zelda franchise to the LEGO format.

Be sure to help and support it should you be a LEGO or Zelda fan!

- The Legend of Zelda Project -


- Ragaru

1 kommentar:

  1. Hilsener! Er du skaperen av denne geniale minifiguren? Jeg lager en Lego Zelda-serie av høy kvalitet for YouTube og vil gjerne presentere dette designet som min Ganon. Hvis det er mulig, kan du fortelle meg hvordan jeg kan få dette? Kan jeg kjøpe den fra deg eller et annet sted? Kan jeg ta klesdesignet og skrive det ut på en eller annen måte? Jeg vil være alltid takknemlig for din hjelp!

    SvarSlett